Jak zvýšit sledovanost webu?

0 Comments

Každé internetové stránce je do vínku dána v první řadě jedna úloha, jíž se musí zhostit. A tou je schopnost šířit to, co je na ní publikováno, mezi lidi klidně i po celé planetě.

Ovšem je nejednou skutečností, že se tak neděje. Že dotyčná stránka sice existuje, ale stále ne a ne nalézt publikum, které by o ni projevilo adekvátní zájem. A je pochopitelné, že pokud není nikdo nebo skoro nikdo, kdo by sem zavítával, není o co stát.
figurky u monitoru

Ovšem co s tím? Jak dosáhnout toho, aby se stala taková prezentace vyhledávanou, oblíbenou, takovou, na niž leckdo dá? Jak učinit, aby se na ní zveřejněné údaje staly tím, čím se podle původních záměrů majitele měly stát?

Pokud jde o zvýšení sledovanosti, nejednou tu nepomůže nic jiného než SEO webu. Protože nějaké domlouvání, prosby ani výhrůžky internetové stránce nevadí, na ně nereflektuje, je k nim lhostejná. Jenom si tak hoví kdesi ve virtuálním prostoru a veškeré touhy jejího majitele jsou jí fuk.

A je to právě optimalizace pro internetové vyhledávače, která to dokáže radikálně změnit.

Pokud je totiž v rámci této zkontrolován a adekvátně upraven samotný web, pokud jsou na něm zvolena ta nejvhodnější klíčová slova, pokud se takové stránce dostane podpory v podobě zpětných odkazů vytvořených na jiných webech a sloužících k přivábení nových návštěvníků, pokud je tato zásobována či propagována kvalitními texty i jinými formami prezentace a reklamy, stává se daleko zajímavější pro internetové vyhledávače, tedy pro nástroje, s jejichž pomocí dnes lidé hledají v záplavě toho, co se na internetu nabízí, to, co je zajímá.
monitor v kruzích

Takový internetový vyhledávač posune takovou optimalizovanou stránku na vedoucí příčky v seznamu toho, co se mu daří nalézt, čímž je zaručeno, že se to dostane hledajícím lidem přímo na oči, a tito tak zamíří především sem. Což znamená radikální zvýšení sledovanosti.

A pak už stačí jenom zajistit, aby se na takovou stránku lidé i rádi vraceli. Což už je ale jiný příběh.