Jak na nenápadnou reklamu
Přiznám se rovnou, že nejsem žádný marketingový guru. Mám malý obchůdek s přírodní kosmetikou a většinu věcí dělám spíš pocitově než podle tabulek nebo nějakých analýz. Ale jednu věc jsem pochopila velmi rychle: reklamní tašky s potiskem fakt dávají smysl. A že to není jen o tom, „aby to hezky vypadalo“. Všechno to začalo tím, že jsem hledala způsob, jak dostat značku víc mezi lidi. Nechtěla jsem utrácet tisíce za bannery nebo reklamy na sítích, ale zároveň jsem chtěla, aby si mě zákazníci zapamatovali. A pak mi někdo poradil, abych dávala něco, co budou lidé používat. Začala jsem tedy hledat firmu, která dělá reklamní tašky s potiskem promotextile.cz.
Ne plastové, ty už jsou dneska mimo. Chtěla jsem něco, co ladí s mojí značkou. Vybrala jsem si jednoduchý bavlněný model a nechala na něj natisknout logo, název e-shopu a decentní obrázek rostliny. Nic přeplácaného. Když tašky přišly, byla jsem nadšená. Byly pevné, hezky ušité, potisk drží a nevypere se hned po prvním praní. Lidi tašky opravdu začali používat. Vidím je na ulici, na trzích, dokonce i na fotkách, co mi zákaznice posílají. A často mi pak píšou a ptají se mě odkud tašku mám. Navíc to působí sympaticky. Místo dalšího jednorázového plastu dáváš něco, co má reálnou hodnotu a využití.
A zákazníci to ocení. Dokonce i ti, co si přišli jen třeba pro něco malého byli mile překvapení, když dostali objednávku zabalenou do stylové látkové tašky místo klasické papírové obálky. Další výhodou je cena. Když objednáš větší množství, dostaneš se na pár korun za kus. A ten efekt je mnohem větší než u jiných forem reklamy. Je to taková tichá a nenápadná propagace. Prostě žádné vtíravé texty, ale značka, co se sama přirozeně šíří. Beru je s sebou i na veletrhy, do kamenné prodejny, a i na balení objednávek z e-shopu. Navíc to udělá radost i jako malý dáreček.
